Premnožený medveď je úspešný marketing.
Klub slovenských turistov v spolupráci s ochranármi spustil pred dvoma rokmi kampaň zameranú na vyhnanie ľudí z lesov.
Na utorkovej tlačovej konferencii zhodnotil šéf ochranárov úspech kampane.
Mestská populácia má konečne strach chodiť do lesa v predstave, že stretnú medveďa.
"Títo akože turisti sa po lesoch premávali v krikľavom oblečení, robili selfíčka z okrajov skál a infantilnými appkami si počítali kroky. Tomu je ale koniec!", konštatuje šéf ochranárov Oleg Syseľ.
V lese má vládnuť tradične dobrý old-school - zelené batohy, prepotené tričká, horalky v chlebníku a neoholené ženy.
Ochranári a tradiční turisti sú spokojní.
Mediálna kampaň má úspech. Ľudia z miest si myslia, že za každým stomom číha pažravý medveď a zúrivá srna.
Ľudia, čo si doteraz mysleli, že les je Disneyland kam sa môžu ísť zadarmo vyblázniť, sa konečne vrátili do svojho prirodzeného prostredia - do kaviarní a nákupných centier.
Kampaň "Medvede sú premnožené" podporila aj ambasáda Ruskej federácie poskytnutím makiet ruského národného symbolu, neplnoletej Máši a uslintaného medveďa.
"Stačí jedno brum-brum a hneď všetci utekajú čo im batérie na elektrobajkoch stačia", smeje sa ochranár Syseľ.
Odlišný názor však majú poľovníci. Tí sa ako jediní postavili na stranu vystrašenej verejnosti a žiadajú tvrdý zásah proti medveďom. "Medvedice treba znásilniť a starých medveďov vystrieľať," odkazuje ochranárom poľovník Huliak.
Ochranári však aj napriek tomu nekončia s marketingovou kampaňou za čisté lesy.
"Takí tí v krikľavých plastových úboroch ovešaní smartfónmi do lesa jednoducho nepatria", dodávajú.
Lebo medveď.
Ďalšie správy
Sme za tradičné slovenské hodnoty!
Bulvár, Recesiu a poctivý remeselný HOAX.